reklama

Rešpekt z povinnosti uhradenia trov konania.

Máte rešpekt z povinnosti uhradenia trov konania ktorá Vám prikazuje po prehratom spore uhradiť náklady? Ja ten rešpekt mám a nepochopím jednotlivcov čo to opomenú. A už vôbec nepochopím štátny orgán ako je Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Vyhrala som naKrajskom súde konanie ohľadom preskúmania zákonnosti vydaného Rozhodnutia Úradompráce, sociálnych vecí a rodiny pracovisko Banská Bystrica na Zvolenskejceste 27.
Úrad ako ten čoprehral súdny spor mal povinnosť zaplatiť náhradu trov konania ktoré som malav súvislosti s konaním do troch dní od právoplatnosti RozsudkuKrajského súdu v Banskej Bystrici.

Zmierenie sa s výsledkom...
Slušný človeks charakterom berie súdny spor ako relatívne obojstranne objektívnenezaujaté posúdenie predmetu veci. Minimálne akceptuje povinnostis prehratého sporu ktoré samozrejme nemajú odkladný účinok aj napriek jehoďalším krokom. Čo sa týka neznalosti zákona to nikoho neospravedlňuje aništátny orgán.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Poruchy čítania...
Pracovníci Úradupráce, sociálnych vecí a rodiny dostali poštou Rozsudok z Krajskéhosúdu rovnako ako ja. Rozsudok mal všetky náležitosti úradného dokladua nadobudol právoplatnosť 21.12.2007 a boli v ňom popísanépovinnosti. Pracovníci asi trpia chybami čítania a tým pádom nemajúmožnosť porozumieť napísaným dokumentom. Nemusela by som totiž písať cez mojuprávnu zástupkyňu Výzvu na zaplatenie trov konania dňa 29.01.2008. Takto štátnapokladnica prišla o ďalších 500,- Sk ktoré za výzvu musel úrad zaplatiť. Pracovníciúradu sa po tejto výzve zrejme na chvíľu stiahli s rôznych webových fór,prestali preposielať e-maily s prílohami v PowerPoint-e a dňa 04.02.2008peniaze prišli na môj účet.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Šetrenie zverených prostriedkov...
Takýmto spôsob šetria pracovníci peniaze nás daňovýchpoplatníkov. Ono vlastne aj to súdne konanie nemuselo byť pokiaľ bydruhostupňový odvolací orgán uznal moje námietky voči Rozhodnutiu a správnemukonaniu prvostupňového orgánu. Ale oni asi medzi sebou uzavreli zmluvu oneútočení...

Prikladám k nahliadnutiu dve strany Rozsudku a samotnúVýzvu na zaplatenie trov konania.

Obrázok blogu


Obrázok blogu



Obrázok blogu


Andrea Kubíková

Andrea Kubíková

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Andrea Kubíkova a žijem od malička tu na Slovensku v prekrásnom meste Banská Bystrica. Som matka, manželka a inak zaneprázdnená žienka domáca. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu