reklama

Prečo ma to neprekvapilo.

Ponúkam Vám odpovede na moje podnety ohľadom prešetrenia konania posudkovej lekárky na Úrade práce, sociálnych vecí a rodiny v Banskej Bystrici pracujúcej na ich druhostupňovom orgáne. Odpovede prišli z Ústredia úradu a zo Slovenskej lekárskej komory. Poviem otvorene neprekvapili ma.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

Zasielala som podnety na prešetrenie konania posudkovej lekárky pracujúcej pre Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny v Banskej Bystrici a konečne poslali odpovede. Šetrením zistili výsledky ktoré uvádzajú v odpovediach. Samotné pochybenia posudkovej lekárky som opísala v článku tu.

Odpoveď zo Slovenskej lekárskej komory.

Obrázok blogu

Odpoveď z Ústredia práce, sociálnych vecí a rodiny.

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Čo by som k tomu...

V úvode som napísala, že ma ich odpovede neprekvapili. Ale zase keby som nedúfala aspoň trošku tak im vôbec nepíšem podnety na prešetrenie posudkovej lekárky. Po právnej stránke zase treba dodržať postupnosť pri vybavovaní nezrovnalostí počas konania a mať všetko písomne. Znova sa potvrdilo, že kontrolný mechanizmus na Ústredí práce, sociálnych vecí a rodiny je len šašovské predstavenie s úbohým monológom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Znova a zase sa potvrdzuje, že občan sa musí obracať s dôverou jedine na Krajský súd.

Andrea Kubíková

Andrea Kubíková

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Andrea Kubíkova a žijem od malička tu na Slovensku v prekrásnom meste Banská Bystrica. Som matka, manželka a inak zaneprázdnená žienka domáca. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu