reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Andrea Kubíková

Andrea Kubíková

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Andrea Kubíkova a žijem od malička tu na Slovensku v prekrásnom meste Banská Bystrica. Som matka, manželka a inak zaneprázdnená žienka domáca. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Úrady práce, sociálnych vecí a rodiny nesledujú novelizácie zákonov

Andrea Kubíková

Úrady práce, sociálnych vecí a rodiny nesledujú novelizácie zákonov

Úrady práce, sociálnych vecí a rodiny ( ďalej v texte len ÚPSVaR ) vôbec nesledujú novelizácie zákonov. V mojom článku s názvom Zákon č. 211/2000 Z.z. v praxi zo 16.04.2008 som opisovala, že ÚPSVaR má veľké problémy so Zákonom o slobodnom prístupe k informáciám a hlbším zisťovaním na internetových stránkach viacero úradov ÚPSVaR som zistila, že sú minimálne 3 roky pozadu.

  • 9. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 108x
  • 4
Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny Košice.

Andrea Kubíková

Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny Košice.

Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny Košice pre istotu neposkytuje Peňažný príspevok za opatrovanie. Aspoň podla uverejnených informácií na ich webovej stránke. Je viacero možností prečo...

  • 15. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 688x
  • 0
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny - Fatal Error.

Andrea Kubíková

Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny - Fatal Error.

Snažím sa rozhýbať jednu veľkú aplikáciu s názvom Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny Bratislava. Preto ústredie lebo menšia aplikácia Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny Banská Bystrica sa podľa mňa nechovala korektne. Z toho dôvodu som sa obrátila dúfajúc, že lepšiu aplikáciu na ÚPSVaR Bratislava.

  • 13. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 419x
  • 0
Prečo ma to neprekvapilo.

Andrea Kubíková

Prečo ma to neprekvapilo.

Ponúkam Vám odpovede na moje podnety ohľadom prešetrenia konania posudkovej lekárky na Úrade práce, sociálnych vecí a rodiny v Banskej Bystrici pracujúcej na ich druhostupňovom orgáne. Odpovede prišli z Ústredia úradu a zo Slovenskej lekárskej komory. Poviem otvorene neprekvapili ma.

  • 27. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 915x
  • 3
Zákon č. 211/2000 Z.z. v praxi.

Andrea Kubíková

Zákon č. 211/2000 Z.z. v praxi.

Popíšem osobnú skúsenosť uplatnenia v praxi Zákona číslo 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám. Zákon využívam na získanie informácií a kópií zo spisov môjho syna Roberta Kubíka vedeného ako ZŤP-S na Úrade práce, sociálnych vecí a rodiny v Banskej Bystrici.

  • 16. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 801x
  • 3
reklama
Rešpekt z povinnosti uhradenia trov konania.

Andrea Kubíková

Rešpekt z povinnosti uhradenia trov konania.

Máte rešpekt z povinnosti uhradenia trov konania ktorá Vám prikazuje po prehratom spore uhradiť náklady? Ja ten rešpekt mám a nepochopím jednotlivcov čo to opomenú. A už vôbec nepochopím štátny orgán ako je Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny.

  • 4. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 683x
  • 1
Je posudková lekárka všemohúca?

Andrea Kubíková

Je posudková lekárka všemohúca?

Je posudková lekárka všemohúca? Podľa mojich skúseností áno ak je ponechaná bez spätnej kontroly. Posudková lekárka vo veľkej miere rozhoduje o ľuďoch s ťažkým zdravotným postihnutím a oni sa spoliehajú na profesionalitu a objektívnosť od držiteľky licencie posudkovej lekárky.

  • 2. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 700x
  • 7
Námestie v Banskej Bystrici - Street View.

Andrea Kubíková

Námestie v Banskej Bystrici - Street View.

Preneste sa na chvíľku na Námestie SNP v Banskej Bystrici. Páči sa mi možnosť ktorú ponúka prehliadač Google a to pohľad do ulíc. Street View je síce kontroverzná funkcia menovaného prehliadača ale je to báječné keď za malú chvíľku ste niekde úplne inde.

  • 31. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 439x
  • 8
Vieme ešte relaxovať ?

Andrea Kubíková

Vieme ešte relaxovať ?

Vieme ešte relaxovať ? To je v dnešnom uponáhľanom svete ťažko realizovať. Čas je náš pán a včera je už neskoro.

  • 31. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 990x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu